VARLIĞINLA MUTLUYUM
Üç günlük Dünya, sevgi bucağı ;
Gönül küsse, katlanılmaz acıya ..
Beni yakan bakışlardan uzağım .
İşte geldik, gidiyoruz sultanım !
Ara sıra; "merhabalar"
diyordun …
Ondan da mı olduk? Be Gülüm …
Sohbetler ederdik, gizliden gizli…
Sıra sırdaş, gama ortak olurduk …
Sevinç, acıyı; göğüslerdik birlikte …
Küsme! Ne… Şiirler yazarım Sana ...
İzin ver "Şarkı gibi
okurum" Seni …
Bırakma! Yükmüyüm yar omzuna ?
08 Haziran 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspt.com