CANIM'A
Kelamım, irfanına
sunmadım .
Beni çeken, sırlarına
ermedim .
Sıcaklığın, yaktı
Beni, sönmedim .
Can’a Can; ”Damarıma
Akansın !”
Arifce, inceden, insanları
sınarsın .
Nedense? Hemencecik
küsersin .
Günler geçdi, hatırımı
sormazsın .
Akılda; sır, gönlüme;
Bir hevessin !
Bilirim: Sözlerin narin. Kibardır Dilin .
Birden; gönlümü
çaldın. Be,Gülüm !
Güzeldir ”Gülten’in”
asildir huyun .
Gidecektin. Niye?
Beni,yorarsın !
İncebeli, Bir kerecik sarmadım .
Kollarımda, Saçlarını
yaymadım .
Muradımla; Bir
kerecik öpmedim .
Gönlüme, şevk veren,
Maralsın !
Baharda; "gül", Goncagülün açılsın .
Uyku gelsin; Gözlerinde
süzülsün .
Uyuyak, uyanak, bedenler
sarılsın .
Neden, sebebsiz, sessiz
gidensin !
20
Mart 2014
İsmail
YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com