“BENDE SENİ”
Ey Gülüm; Bülbülden kaçmak için .
Dikene
saklı güle, fiğan kar etmez .
Seni, Hasret Türküleriyle Sevdim .
Ulaşmak
için, sevgimi yolluyorum .
Okunan Aşk şiirleri kadar güzel ;
Sevda Türküleri gibi mahsunsun .
Böyle
kal… Sana sevgim bitmesin …
Dikeniyle, Seni seven, Ben varım …
Tanıdım! Seni, Senden çok sevdim .
Görmüyor
musun? Bendeki aşkını …
Yalnızım! Sende yalnızsın, Ben gibi …
Nereye kadar? Ruhların yalnızlığı …
Söyle
Bana! Kimimiz var? Bu Alemde …
Senin Benden; Benim, Senden başka …
Bekliyorum “Bende Seni” diyemedin .
Canım, her defa, ayrı
ölüm; küsüşün …
20 Eylül 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com