22 Kasım 2017 Çarşamba

Aygün

AYGÜN

Sen, Ay ol! Ben, Güneş!
Birlikte “semah olalım”
Sevenler izlesin, bizi...

Sen, gece! Ben, gündüz!
Birlikte “semah olalım”
İmrensin eller, bizi...

Ben, Can! Sen, Canan ol!
Birlikte “semah olalım”
Mevlam bağışlar, bizi...

20 Eylül 2017 

İsmail YİĞİT 

Bende Seni


“BENDE SENİ”

Ey Gülüm; Bülbülden kaçmak için .
Dikene saklı güle, fiğan kar etmez .
Seni, Hasret Türküleriyle Sevdim . 
Ulaşmak için, sevgimi yolluyorum .

Okunan Aşk şiirleri kadar güzel ;
Sevda Türküleri gibi mahsunsun .
Böyle kal… Sana sevgim bitmesin …
Dikeniyle, Seni seven, Ben varım …

Tanıdım! Seni, Senden çok sevdim .
Görmüyor musun? Bendeki aşkını …
Yalnızım! Sende yalnızsın, Ben gibi …
Nereye kadar? Ruhların yalnızlığı …

Söyle Bana! Kimimiz var? Bu Alemde … 
Senin Benden; Benim, Senden başka …
Bekliyorum “Bende Seni” diyemedin .
Canım, her defa, ayrı ölüm; küsüşün …

20 Eylül 2017 
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com