22 Kasım 2017 Çarşamba

Bende Seni


“BENDE SENİ”

Ey Gülüm; Bülbülden kaçmak için .
Dikene saklı güle, fiğan kar etmez .
Seni, Hasret Türküleriyle Sevdim . 
Ulaşmak için, sevgimi yolluyorum .

Okunan Aşk şiirleri kadar güzel ;
Sevda Türküleri gibi mahsunsun .
Böyle kal… Sana sevgim bitmesin …
Dikeniyle, Seni seven, Ben varım …

Tanıdım! Seni, Senden çok sevdim .
Görmüyor musun? Bendeki aşkını …
Yalnızım! Sende yalnızsın, Ben gibi …
Nereye kadar? Ruhların yalnızlığı …

Söyle Bana! Kimimiz var? Bu Alemde … 
Senin Benden; Benim, Senden başka …
Bekliyorum “Bende Seni” diyemedin .
Canım, her defa, ayrı ölüm; küsüşün …

20 Eylül 2017 
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder