24 Ocak 2015 Cumartesi

Özgür Kız

ÖZGÜR KIZ

Seninle, bir vakitte; buluştuk Biz !
Bir metinde; sevişti ruhlarımız …
Sevgi Pınarından içti gönüllerimiz .
Söz verdik geleceğe; dostluk adına …

Ama; ayrıyız! Ayrı yazılmış yazımız …
Özgürce, seviniyorsun! Duydum .
Şimdi; yalnız sen mi özgürsün ?
Bugün; Bende… Özgürüm işte …

Özgür Kız!: “ayakta kal” daim .
Sevin! Kanatlarınla uç…Mutlu ol !
Beni, arama, sorma! Nerde? Diye …
Lakin; Sevenlerini unutma !…

Özgür Kız denildiğinde: Sezen Aksu Profili gelir aklıma …
Bu şiir: İçlerindeki sevgiyi, yaşamlarına aktaramayanların ,
imkansız aşklarındaki; "Özgür Kıza" yazılmıştır .

30 Haziran 2012
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com

Gel Bana !

GEL BANA !

Tutayım ellerinden ;
Bakalım ufuklara …
Gel Bana, gel Bana …
Şiirim var Sana !
Buse var, Yanağına ;
Gel Bana, gel Bana …
Öyküler anlatayım !
Neşeli günlerine …
Gel Bana, gel Bana …
Sevgi sözleri olayım ;
Öpülesi Dudağına ...
Gel Bana, gel Bana …
Ninniler Söyleyeyim ;
Uykulu Gözlerine ;
Gel Bana, gel Bana ...
Rüyan olayım ;
Sevdiğin, hayellere .
Gel Bana, gel Bana …
Bir Sevgi, Kuralım ;
İnsanlık Alemine …
Gel Bana, gel Bana ...

15 Ekim 2014
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com


Kırık Kader

KIRIK KADER
                                   Şarkı
Dünya'ya Bir daha gelirsem , 
Bir başkasını arar Gözlerim !
Dünya'ya Bir daha gelirsem , 
Bir başkasını Tutar Ellerim !

Bir başkasını tanır, Yüreğim !
Bir başkasına kanar, Yüreğim !
Bir başkasına güler, Yüreğim !
Bir başkasını sever, Yüreğim !

Bil artık kırıldı, seven kalbim ;
Şimdi,kadere, küser, ağlarım !
Sen; “Soysuzmuşsun, meğer!”
Yedi Ceddine, söver Dillerim !

Bahtıma lanet der gülmezim !...
Kırık kaderi tınmam giderim !...
Sinemi yaktın, yanar Ciğerim !...
Acılar içinde "solar" inlerim !...

20 Ağustos 2010
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com