YALNIZ ADAM
Yalnızlığımda ne yaparım ?
Önce, zihnim açık; sakinim !
Ya kenarda, ya kıyıda; tekim !
Kimsesiz, mahsun; Bir adam ;
En güzeli; çay, simit isterim !
Denizin engininde, yüzerim ;
Kırılan dalgalarda, tozarım !
Bazen, yamaçlarda gezerim !
Birde, tepelere konar gözüm !
Gökyüzüne uzanırsa ellerim …
Yıldıza ulaşır, sessiz hayellerim !
Yar, çıkamazsam işin içinden ;
Cumbo üstüne, Limon suyu ile ;
Akşamında, "İki kadeh atarım" !
Fırtınalar koparsa, içimde Sana ;
Sevda selinde, tuz gibi eririm !
Gözlerinin çakırlığında “biterim” …
“Karşılıksız Sevmek ?” Kaderim !...
21 Nisan 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com