28 Nisan 2016 Perşembe

Cimri

CİMRİ

İmbat serinliğindeyim .
Her yerde karşımdasın .
Sızlayan, gönül yaram .
İzin yok, nasıl? Sarsam .

Şu yalancı Dünyada ;
Şiir olsan, ne yazar ?
Kitap olsan, ne olur ?
Okuyan, olmayınca …

Gelip geçtim kapıdan .
Bu kadar cimri olma !
Bir pencere ver Bana .
Kırk Odalı Saraydan … 

Sevgim beklenti değil ;
Güvenimsin her şeyde .
Huzurumsun içimde …
Şimdi sıra, söz Sende .

24 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

20 Nisan 2016 Çarşamba

Yalnız Yürüyorum


YALNIZ YÜRÜYORUM

Karışmadım kimselere .
Durduğu yerde herkes .
Suskunum, üzgünüm .
Rahat mıyım sanki Ben ?

Günler geçip gidiyor ...
Değişim olmadı Bende .
Yalnız yürüyorum, yolu .
Bıraktığından; menzile .

Sorma; şiirsizim burada .
Hevessiz ,tuzsuz, avare…
Bana doğru, Bir ses ver .
Moral olsun zihnime …

Ne var, ne yok oralarda ?
Görünen ne? Pencereden …
Mutlu musun? Şimdi, Sen .
Sessiz: ”Gönül Dünyanda” 

21 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com



12 Nisan 2016 Salı

Sustum



SUSTUM

Yar: Aşkın, Rotası yoktur .
Sevenlere, sevap çoktur …
Gönüller hür, hayat; tattır .
Günahsızım; vebal Senin !

Hayelden? Gerçekten mi ?
Niçin, neden, bilmiyorum .
Burukluktan, kanıyorum .
Gün geçtikçe, sızlıyorum !

Gözlerime, bakma. Benim .
Sevdiğim; “yaram derin .” 
Arayıpta, sorma… Niçin …
Şimdi, sessizliğimdeyim !

Tepelerden, bazen engin .
Fırtınamdan, dingindeyim .
Bitmez gece, seherdeyim .
Sustum. Seni dinliyorum !

12 Nisan 2016 
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

11 Nisan 2016 Pazartesi

Duy Beni


DUY BENİ

Ey sevgilim :
Duy Beni !
Kapatmakla …
Aşk ateşi söner mi ?

Yüreğim :
Damla istiyor !
Dudaklardan …
Ateş veriyor gözlerin .

Sözüm yok :
"Yakmak içinsin !"
Yolladığın ateşler …
"Büyük Nar'a" yol olur …

10Nisan 2015
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

9 Nisan 2016 Cumartesi

Ankara'da


ANKARA'DA
Keçiörendeyim!
Karşımda, Estergon!
Burçlarında, bayraklar!
Üstümde, teleferik!
Çağlayan şarıltısında…

Galaba, Büyük Parkta:
Nisan'ın, onuncu günü;
Yürüyüş yolunda kızlar...
Ahşap kamelyalardayım;
İçimde “suskun sevgilim”

Özbek Lokantasından;
Ankara’ya bakıyorum!
Lavaş pide, su, derken;
Garsonlar, pilav verdi!
Yalnızlık, böyle bir şey…

"Güzel kahveci" deyim:
Neskafe avutuyor; beni!
Arada çay, bir de, su ver! 
Gülüşmeler yükseliyor;
Sevgililer masasından…

10 Nisan 2016 
İsmail YİĞİT

Gitmedim


GİTMEDİM 

Gitmedim ;
Sendeyim !
Şiir yazdım ;
Sana .
Beğendin mi ?
Selvi Boylum …

Varlığın ;
Dolduruyor ,
Yüreğimi .
Seviyorum !
Sen de, ne var ?
Sırma Saçlım ...

Bırakmam ;
Ellerini :
Küsmeyiz !
Kayb olmayız !
İnandın mı ?
Doğru Sözlüm …

Beraber ;
Oyun oynarız !
Çocuklar gibi …
Sevinçliyim !
Ya Sen ?
Altın Kalplim ...


09 Mayıs 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com


2 Nisan 2016 Cumartesi

Ay Yüzlüm


AY YÜZLÜM

“Şimdi nerden çıktı?” Diyorsun :
Sırmaların, Ay yüzlerin yalan mı ?
İşve süzen. Pınarların yalan mı ?
Yüreğime sızıntın var, yalan mı ? 
Gözden vurgun yedim, yalan mı ?
Üşümüş ellerin; şimdi, yalan mı ?
Solyanıma vurduğun, yalan mı ?
Hayır; sus diyorsun. Yalan mı ?
Seviyorum! “Aşkım” yalan mı ?

Dedin: Beklentin mi var senin ?
Elbet: Korkma; bırak, gelgitleri .
Mevsimlerde, koşalm beraber .
Gizli gizli, gezelim tenhalarda .
Erik gözlerinden, sevgi alayım .
Usul boyun, ince belin sarayım .
Aşk deryasından, meyler içelim .
Dizdize, gözgöze, murad alalım .
Uzun gecelerde, sarılalım Bir gibi .

02 Mart 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com