YALNIZ YÜRÜYORUM
Karışmadım kimselere .
Durduğu
yerde herkes .
Suskunum, üzgünüm .
Rahat mıyım sanki Ben ?
Günler geçip gidiyor ...
Değişim olmadı Bende .
Yalnız yürüyorum, yolu .
Bıraktığından; menzile .
Sorma; şiirsizim burada .
Hevessiz ,tuzsuz, avare…
Bana doğru, Bir ses ver .
Moral
olsun zihnime …
Ne var,
ne yok oralarda ?
Görünen ne? Pencereden …
Mutlu musun? Şimdi, Sen .
Sessiz: ”Gönül Dünyanda”
21 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Görünen ne? Pencereden …
Mutlu musun? Şimdi, Sen .
Sessiz: ”Gönül Dünyanda”
21 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder