20 Nisan 2016 Çarşamba

Yalnız Yürüyorum


YALNIZ YÜRÜYORUM

Karışmadım kimselere .
Durduğu yerde herkes .
Suskunum, üzgünüm .
Rahat mıyım sanki Ben ?

Günler geçip gidiyor ...
Değişim olmadı Bende .
Yalnız yürüyorum, yolu .
Bıraktığından; menzile .

Sorma; şiirsizim burada .
Hevessiz ,tuzsuz, avare…
Bana doğru, Bir ses ver .
Moral olsun zihnime …

Ne var, ne yok oralarda ?
Görünen ne? Pencereden …
Mutlu musun? Şimdi, Sen .
Sessiz: ”Gönül Dünyanda” 

21 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder