SUSTUM
Yar: Aşkın, Rotası yoktur .
Sevenlere, sevap çoktur …
Gönüller hür, hayat; tattır .
Günahsızım; vebal Senin !
Hayelden? Gerçekten mi ?
Niçin, neden,
bilmiyorum .
Burukluktan,
kanıyorum .
Gün geçtikçe, sızlıyorum !
Gözlerime, bakma. Benim .
Sevdiğim;
“yaram derin .”
Arayıpta, sorma… Niçin …
Şimdi, sessizliğimdeyim !
Tepelerden, bazen engin .
Fırtınamdan, dingindeyim .
Bitmez gece,
seherdeyim .
Sustum. Seni dinliyorum !
12 Nisan 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder