12 Nisan 2016 Salı

Sustum



SUSTUM

Yar: Aşkın, Rotası yoktur .
Sevenlere, sevap çoktur …
Gönüller hür, hayat; tattır .
Günahsızım; vebal Senin !

Hayelden? Gerçekten mi ?
Niçin, neden, bilmiyorum .
Burukluktan, kanıyorum .
Gün geçtikçe, sızlıyorum !

Gözlerime, bakma. Benim .
Sevdiğim; “yaram derin .” 
Arayıpta, sorma… Niçin …
Şimdi, sessizliğimdeyim !

Tepelerden, bazen engin .
Fırtınamdan, dingindeyim .
Bitmez gece, seherdeyim .
Sustum. Seni dinliyorum !

12 Nisan 2016 
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder