9 Nisan 2016 Cumartesi

Ankara'da


ANKARA'DA
Keçiörendeyim!
Karşımda, Estergon!
Burçlarında, bayraklar!
Üstümde, teleferik!
Çağlayan şarıltısında…

Galaba, Büyük Parkta:
Nisan'ın, onuncu günü;
Yürüyüş yolunda kızlar...
Ahşap kamelyalardayım;
İçimde “suskun sevgilim”

Özbek Lokantasından;
Ankara’ya bakıyorum!
Lavaş pide, su, derken;
Garsonlar, pilav verdi!
Yalnızlık, böyle bir şey…

"Güzel kahveci" deyim:
Neskafe avutuyor; beni!
Arada çay, bir de, su ver! 
Gülüşmeler yükseliyor;
Sevgililer masasından…

10 Nisan 2016 
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder