GİTMEDİM
Gitmedim ;
Sendeyim !
Şiir yazdım ;
Sana .
Beğendin mi ?
Selvi Boylum …
Varlığın ;
Dolduruyor ,
Yüreğimi .
Seviyorum !
Sen de, ne var ?
Sırma Saçlım ...
Bırakmam ;
Ellerini :
Küsmeyiz !
Kayb olmayız !
İnandın mı ?
Doğru Sözlüm …
Beraber ;
Oyun oynarız !
Çocuklar gibi …
Sevinçliyim !
Ya Sen ?
Altın Kalplim ...
09 Mayıs 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder