11 Nisan 2016 Pazartesi

Duy Beni


DUY BENİ

Ey sevgilim :
Duy Beni !
Kapatmakla …
Aşk ateşi söner mi ?

Yüreğim :
Damla istiyor !
Dudaklardan …
Ateş veriyor gözlerin .

Sözüm yok :
"Yakmak içinsin !"
Yolladığın ateşler …
"Büyük Nar'a" yol olur …

10Nisan 2015
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder