DUY BENİ
Ey sevgilim :
Duy Beni !
Kapatmakla …
Aşk ateşi söner mi ?
Yüreğim :
Damla istiyor !
Dudaklardan …
Ateş veriyor gözlerin .
Sözüm yok :
"Yakmak içinsin !"
Yolladığın ateşler …
"Büyük Nar'a" yol olur …
10Nisan 2015
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder