KOR ATEŞ
Sen diyordun ya; “Beni sev yeter”
“Kor
ateşsin” Yüreğimde, Nazlım !
Seni seviyorum! Seni özlüyorum !
Çiçeklerde açıyorsun, renk renk !
Cıvıl cıvıl, kuşlar gibi; çığlıktasın !
Şarkılarda, Türkülerde, avazdasın !
Aşkım; sevdiğimsin, sevdamsın !
Uzakta yoksun, yakında yoksun !
Yollarda yoksun! Fakat, varsın !
Bilirim, Bendesin! Ellerimde değil !
Kolumda değil,
dilimde de değil !
Ama varsın yüreğimde, Bendesin !
18 Nisan 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder