ÖZGÜR KIZ
Seninle, bir vakitte; buluştuk Biz !
Bir metinde; sevişti ruhlarımız …
Sevgi Pınarından içti
gönüllerimiz .
Söz verdik geleceğe; dostluk
adına …
Ama; ayrıyız! Ayrı yazılmış
yazımız …
Özgürce, seviniyorsun! Duydum .
Şimdi; yalnız sen mi özgürsün ?
Bugün; Bende… Özgürüm işte …
Özgür Kız!: “ayakta kal” daim .
Sevin! Kanatlarınla uç…Mutlu ol !
Beni, arama, sorma! Nerde? Diye …
Lakin; Sevenlerini unutma !…
Özgür Kız denildiğinde: Sezen
Aksu Profili gelir aklıma …
Bu şiir: İçlerindeki
sevgiyi, yaşamlarına aktaramayanların ,
imkansız
aşklarındaki; "Özgür Kıza" yazılmıştır .
30 Haziran 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder