24 Ocak 2015 Cumartesi

Özgür Kız

ÖZGÜR KIZ

Seninle, bir vakitte; buluştuk Biz !
Bir metinde; sevişti ruhlarımız …
Sevgi Pınarından içti gönüllerimiz .
Söz verdik geleceğe; dostluk adına …

Ama; ayrıyız! Ayrı yazılmış yazımız …
Özgürce, seviniyorsun! Duydum .
Şimdi; yalnız sen mi özgürsün ?
Bugün; Bende… Özgürüm işte …

Özgür Kız!: “ayakta kal” daim .
Sevin! Kanatlarınla uç…Mutlu ol !
Beni, arama, sorma! Nerde? Diye …
Lakin; Sevenlerini unutma !…

Özgür Kız denildiğinde: Sezen Aksu Profili gelir aklıma …
Bu şiir: İçlerindeki sevgiyi, yaşamlarına aktaramayanların ,
imkansız aşklarındaki; "Özgür Kıza" yazılmıştır .

30 Haziran 2012
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder