ÇIK GEL ARTIK !
Sevdiğim; Yüreğim yaralı …
Gözlerimde perde var .
Birden, bıraktın ellerimi .
Çıkmaz sokaklardayım .
Ahh! Baharım, Yazım …
Yüreğimdeki sızım .
Uzakdaki Gündüzüm .
Çıkmaz sokaklardayım .
Hayli zamandır yalnızım .
Nerde? Gülen Gözlerin !
Sesini, gülüşünü özledim .
Çıkmaz sokaklardayım .
Hadi; çık gel artık! Yeter…
Buseni, kokunuda, özledim .
Sen! Özlemedin mi? Beni .
Çıkmaz sokaklardayım .
Ben mi?Pardüsü içindeyim …
Saçlarım darmadağın .
Dudağımda sığaram .
Çıkmaz sokaklardayım.*
*"Acemlerdeyim..."
03 Ockak 2014
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder