30 Nisan 2014 Çarşamba

Çık Gel Artık!

ÇIK GEL  ARTIK !

Sevdiğim; Yüreğim yaralı …
Gözlerimde perde var .
Birden, bıraktın ellerimi .
Çıkmaz sokaklardayım .

Ahh! Baharım, Yazım …
Yüreğimdeki sızım .
Uzakdaki Gündüzüm .
Çıkmaz  sokaklardayım .

Hayli zamandır  yalnızım .
Nerde? Gülen Gözlerin !
Sesini, gülüşünü  özledim .
Çıkmaz  sokaklardayım .

Hadi; çık gel artık! Yeter…
Buseni, kokunuda, özledim .
Sen! Özlemedin mi? Beni .
Çıkmaz  sokaklardayım .

Ben mi?Pardüsü içindeyim …
Saçlarım darmadağın .
Dudağımda sığaram .
Çıkmaz  sokaklardayım.*

*"Acemlerdeyim..."

03 Ockak 2014
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder