30 Nisan 2014 Çarşamba

Sürmelim

SÜRMELİM !

Sevdiğimden Bilesin !…

Bunca insan  içinden ;
“Merhaba”dedin bana …
”Yalnızım yoldaşım ol .”
Bakıp, güldün, yüzüme …

“Düşündüm! ”Merhemim,
Belki; yüreğindeki sızına …
Dedin: ”Rüyamda gördüm ,
Sahiplendin sen beni …”

Yaradan! Hikmet senin !
Varlık senin! Yol senin !
Susmak kalır bize elbet ;
Bir yaralı kanat görünce …

Sevgi dolu yüzlerinden ,
Şevkatlice sözlerinden ,
Aşka sebeb; gözlerinden …
Yürek sevdi. Sürmelim !

Akşamları döneriz elele ;
Oturur, Seyrederiz  Grubu …
“Birsenbirben” oynarız .
“Olmasın sabahlar” diye …

Yazacağız! Gün ışıklarında .
Yeni umutlarımız: Doğacak !
Kahve içeceğiz fiskosta …
Sıkı tut, bırakma ellerimi …

25 Kasım 2013
İsmail YİĞİT                                                ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder