AŞKIMA ENGEL Mİ VAR?
Ayrılıkdan.
Kavuşmaya, engel mi var ?
Kavuşmak yok .
Görüşmeye, engel mi var ?
Varlığın var .
Mutluluğa, engel mi var ?
Yüreğimi verdim .
Sevmemene, engel mi var ?
Sevmiyorsan .
Sevmeme, engel mi var ?
Konuşmuyorsan .
Konuşmama engel mi var ?
Resimlerde .
Bakmama, engel mi var ?
Hatıralar .
Bilmeme, engel mi var ?
Hayalinle.
Şiir’ime, engel mi var ?
Gülüyorum .
Gülmeme, engel mi var ?
Ağlıyorum .
Ağlamama, engel mi var ?
Seviyorum .
Aşkıma, engel mi var ?
04 Ağustos 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.co
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder