30 Nisan 2014 Çarşamba

Issız Liman


ISSIZ LİMAN

Liman olmakmış kaderim!
Hep doldu, boşaldı, iskele;
Karşılarken; sevinçli gözler!
Giderken, hüzünlü insanlar!

Liman olmakmış kaderim!
Körfezin sularında, sessiz;
Gemiler gelmeyince yalnız;
Issız, köhne, garip liman…

Liman olmakmış kaderim!
Pembe gemi uğramayan,
Kıyının dalgaları altında;
Yalnızlığında, bir liman…

Liman olmakmış kaderim!
Yük getiren gemiler yok…
Yolcu indiren vapurlar yok,
Sevgililerin olmadığı liman…

Liman olmakmış kaderim!
Kaptan olmalıymışım meğer;
Açık denize giden vapurlara…
Kol sallardım, uzakdakilere…

19 Haziran 2013
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder