YARALI KUŞ
Yaraladılar mı? Kuşum
seni !
Uçup gidemedin mi? Yükseklere …
Kanadını sarmadılar mı? Senin !
Başını okşamadılar mı?
Elleriyle …
Sevgi fısıldamadılar mı?
Kulaklarına !
Bir gülücük vermediler mi?
Gözlere …
Damla Su serpmediler mi?
Yüreğine !
Bir busecik koymadılar mı?
Yanağına …
Soğuk havada sarmadılar mı?
Seni !
Gecelerde sormadılar mı? Halini …
Mutluluğa açamadın mı?
Kanatlarını !
Tutmadılar mı? Sıcak ellerini …
01 Haziran 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder