30 Nisan 2014 Çarşamba

Çılgın



ÇILGIN

Ne kadar tanıdın ki Beni ?
İnsanlık ve dostluk adına !
Sevip de, tanıdın mı Beni ?
Şairin dediği “koca yüreği”
Sırdaş olamayacak mıydık ?
Gizemlerin, sevgi sözlerin …
Yer bulmaz mıydı sandın ?
Masun bakışlar, karşılıksız ;
Saçların okşanmaz mıydı ?
Beceremez miydi? Ellerim.
Sevecen bakışlı, gülüşlerin ;
İçimizi ıstmıyacak mıydı ?
Sevgimiz sonsuz olmayacak ,
Sığmayacak mıydı? İçimize …
Daha, saymaya gerek yok,
Her şeyin sığardı, yüreğime ,
Bir şeyin sığamadı Gerçek…
Delicesine, çılgın özğürlüğün…

19 Temmuz 2012
İsmail YİĞİT
İsmailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder