SESSİZLİĞİN...
Bir yolculukta karşılaştık Senle .
Uzun uzun bakıştı; gözlerimiz .
Yol sonunda tutuştu ellerimiz .
Ordan hatıra kaldı bu sevgimiz ...
Seviyorum! Dedin; ”Bende seni”
Senden uzağım, çok uzaklarda !
Şimdi, Yalnız, duacınım; adına .
Söylediğin başım, gözüm üstüne …
Hak etmediğim, cezayı verdin :
Hak etmediğim, cezayı verdin :
Bak, yalnızlığımda, Sessizliğin ;
Sensizliğin "yüreğimi acıtıyor!"
Sensizliğin "yüreğimi acıtıyor!"
Hoş çakal ! Mutlu yıllar Sana …
01 Temmuz 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder