30 Nisan 2014 Çarşamba

Sessizliğin...

SESSİZLİĞİN...

Bir yolculukta karşılaştık Senle .
Uzun uzun bakıştı; gözlerimiz .
Yol sonunda tutuştu ellerimiz .
Ordan hatıra kaldı bu sevgimiz ...

Seviyorum! Dedin; ”Bende seni”
Senden uzağım, çok uzaklarda !
Şimdi, Yalnız, duacınım;  adına .
Söylediğin başım, gözüm üstüne …

Hak etmediğim, cezayı verdin :
Bak, yalnızlığımda, Sessizliğin ; 
Sensizliğin "yüreğimi acıtıyor!" 
Hoş çakal ! Mutlu yıllar Sana …


01 Temmuz  2012 
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder