30 Nisan 2014 Çarşamba

Özel Biri

ÖZEL BİRİ

Bir kız: ”Konuşabilir miyim sizinle ?”
Konuşabiliriz. Medeni iki insanız …
“Dostluk kurabilir miyiz? İkimiz ...”
“Yaş  farkı. Mahsur olmaz bence …”

Baktım, Kız Ondokuz, Ben Kırkdokuz …
Yüreğimde koyamadım bir köşeye …
Mahsun bakışlarından atamadım .
Öyle kaldı yüreğimde. Sessizce ...

Anlattı mazisini birer birer :
“Varken, yetim kalmış”.Meğer …
Türlü işler geçmiş başından …
Utandım, Erlik ve İnsanlıkdan .

Suskunluğu açıldı birden bire …
Sordu:”Size ne diye sesleneyim ?”
Nasıl? ”Canım, cicim, aşkım, felan …”
Aklından ne geçiriyorsa, söyle …

Hiç birşey demedi baktı yüzüme …
İnsana  yakın olan tüm isimler :
Anne, baba, Abla, kardeş ve koca …
Şimdi, gel bu işin içinden çık baba …

Yılların özlemi vardı, isimlere belli …
Yaşamak istiyor kızcağız birikimleri .
Eline geçmeyen, hakkı olan sevgiyi ...
Buğün: Birken ihtiyaç; Üç, Beş, belli …

Paylaştık doğruyu; üzüntü ve neşeyi .
Ey arkadaş! “özelim” olmasan da …
Bilesin: Benim için; “Özel Birisin”
Şair Can'ın, ” ömrü boyunca!”

14 Kasım 2013
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder