ÖZEL BİRİ
Bir kız: ”Konuşabilir miyim
sizinle ?”
Konuşabiliriz. Medeni iki
insanız …
“Dostluk kurabilir miyiz? İkimiz
...”
“Yaş farkı. Mahsur olmaz
bence …”
Baktım, Kız Ondokuz, Ben
Kırkdokuz …
Yüreğimde koyamadım bir köşeye …
Mahsun bakışlarından atamadım .
Öyle kaldı yüreğimde. Sessizce ...
Anlattı mazisini birer birer :
“Varken, yetim kalmış”.Meğer …
Türlü işler geçmiş başından …
Utandım, Erlik ve İnsanlıkdan .
Suskunluğu açıldı birden bire …
Sordu:”Size ne diye sesleneyim ?”
Nasıl? ”Canım, cicim, aşkım, felan
…”
Aklından ne geçiriyorsa, söyle …
Hiç birşey demedi baktı yüzüme …
İnsana yakın olan tüm
isimler :
Anne, baba, Abla, kardeş ve koca
…
Şimdi, gel bu işin içinden çık
baba …
Yılların özlemi vardı, isimlere
belli …
Yaşamak istiyor kızcağız
birikimleri .
Eline geçmeyen, hakkı olan
sevgiyi ...
Buğün: Birken ihtiyaç; Üç, Beş, belli
…
Paylaştık doğruyu; üzüntü ve
neşeyi .
Ey arkadaş! “özelim” olmasan da …
Bilesin: Benim için; “Özel
Birisin”
Şair Can'ın, ” ömrü boyunca!”
14 Kasım 2013
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder