SORMA !...
Yeter ki, Sen iyi ol… Sorma!
Nasılım !
Mutluluk için sevdim. Gönül
otağımda .
Sensiz geçen günlerim; ızdırap
turlarında .
Sana kavuşmak hayal, buğulu
gözlerimde ...
Yeter ki, sen iyi ol… Sorma!
Nerelerdeyim !
Gurbet benim kaderim, yalnızlık
rıhtımında .
Fırtınalar yoldaşıyım, engin
denizlerimde .
Sabır, umut, arkadaş; çınlar
kulaklarımda …
Yeter ki, sen iyi ol… Sorma! Ne
haldeyim !
Gün ağırır sabah, bir de batar;
kafamda …
Şimşekler yoldaşıyım. Karanlık
yollarımda …
Izdırab, Mutluluk, arkadaş
dudaklarımda …
01 Mayıs 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder