SENDEN SENİ
İSTİYORUM !
İSTİYORUM !
Kıyısında gezindiğim ,
Dalgasız Denizlerde ;
Parlayan, mehtap gibi ,
Senden seni istiyorum ...
Sızıntı pınarım değil ,
Çağlayan ırmağım ol .
Çatlamış Toprak gibi ;
Hasretle istiyorum…
Sırlarıma sırdaş gibi ,
Yaşamıma yoldaş gibi .
Ekmeğime katık gibi ;
Soframda istiyorum ...
Bilirim, düşünürsün ,
Nerde, nasıl, nic'olur ?
Sınavım var! Senden ;
Kitap gibi istiyorum ...
Tel tel, sırma saçların ,
Niçin, çattın kaşların ?
"Elde değil": Kâfûr gibi ;
Kulağımda istiyorum …
Uçup gezen, Şahin değil ,
Sekip gezen, Keklik değil,
Çifte gezen, Kumru gibi ;
Gel! Dalımda istiyorum ...
Dalgasız Denizlerde ;
Parlayan, mehtap gibi ,
Senden seni istiyorum ...
Sızıntı pınarım değil ,
Çağlayan ırmağım ol .
Çatlamış Toprak gibi ;
Hasretle istiyorum…
Sırlarıma sırdaş gibi ,
Yaşamıma yoldaş gibi .
Ekmeğime katık gibi ;
Soframda istiyorum ...
Bilirim, düşünürsün ,
Nerde, nasıl, nic'olur ?
Sınavım var! Senden ;
Kitap gibi istiyorum ...
Tel tel, sırma saçların ,
Niçin, çattın kaşların ?
"Elde değil": Kâfûr gibi ;
Kulağımda istiyorum …
Uçup gezen, Şahin değil ,
Sekip gezen, Keklik değil,
Çifte gezen, Kumru gibi ;
Gel! Dalımda istiyorum ...
İşte... Sofram çilingir :
Sudan, şimdi çıkmış ,
Pulu temiz, Balık gibi ;
Izgaramda istiyorum ...
Günler geçip gidiyor ,
Özleminle doluyum .
Kış gecesi, yatağımda ;
"Hızan gibi" istiyorum …
15 Ockak 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Sudan, şimdi çıkmış ,
Pulu temiz, Balık gibi ;
Izgaramda istiyorum ...
Günler geçip gidiyor ,
Özleminle doluyum .
Kış gecesi, yatağımda ;
"Hızan gibi" istiyorum …
15 Ockak 2012
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder