30 Nisan 2014 Çarşamba

Canım'a


CANIM'A

Kelamım, irfanına sunmadım .
Beni çeken, sırlarına ermedim .
Sıcaklığın, yaktı Beni, sönmedim . 
Can’a Can; ”Damarıma Akansın !”                             

Arifce, inceden, insanları sınarsın .
Nedense? Hemencecik küsersin .
Günler geçdi, hatırımı sormazsın .
Akılda; sır, gönlüme; Bir hevessin !

Bilirim: Sözlerin narin. Kibardır Dilin .
Birden; gönlümü çaldın. Be,Gülüm !
Güzeldir ”Gülten’in” asildir huyun .
Gidecektin. Niye? Beni,yorarsın !

İncebeli, Bir kerecik sarmadım .
Kollarımda, Saçlarını yaymadım .
Muradımla; Bir kerecik öpmedim .
Gönlüme, şevk veren, Maralsın !

Baharda; "gül", Goncagülün açılsın .
Uyku gelsin; Gözlerinde süzülsün .
Uyuyak, uyanak, bedenler sarılsın .
Neden, sebebsiz, sessiz gidensin !

20 Mart 2014
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder