10 Nisan 2015 Cuma

Anlamak


ANLAMAK

Öğrenciyken, beş defa okurdum!
Ezber için, yazar yazar, okurdum!
İşte, çoğunu öğrenemedim ondan,
Öğrendiklerimle, geldim, bugüne!

Okumak kolay, anlamak çok zor!
Dağda kar yığını, görünce insan,
Buzdağı sanıyor, volkan dağını…
Öyle sanır insan, bilmediklerini!

Yalnızlıklara “bakınca görmek”
Bilip anlamak gerek “sessizliği”
Çığlığı duymak ve duymamak?
Anlamalı akıl “kırılmış yürekleri”

10.04.2015
İsmail YİĞİT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder