ANLAMAK
Öğrenciyken, beş defa okurdum!
Ezber için, yazar yazar,
okurdum!
İşte, çoğunu öğrenemedim ondan,
Öğrendiklerimle, geldim, bugüne!
Okumak kolay, anlamak çok zor!
Dağda kar yığını, görünce insan,
Buzdağı sanıyor, volkan dağını…
Öyle sanır insan, bilmediklerini!
Yalnızlıklara “bakınca görmek”
Bilip anlamak gerek “sessizliği”
Çığlığı duymak ve duymamak?
Anlamalı akıl “kırılmış
yürekleri”
10.04.2015
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder