SON
OLACAKSIN
Yıllar
yılı; Bir eylül mevsiminde ;
Okullar
açılmıştı, Bakıştı gözler !
Yıllarca;
sevdik, Sevildik birlikte .
Özel idim,
geçilmezdim, dilinde .
Varmadan,
uğurladın bu günde .
Mutluluk,
diliyorsun sevdiğim …
Yaz
günü; “buz gibiyim” bilesin .
Hatıralar
yumuşatıyor gönlümü .
Ne
olur? Bilmiyorum! Yarınım !
Bekleyiş,
soldurmasın yüzünü .
Kararım,
artık sev meyeceğim !
Son
olacaksın! Son! Sevdiğim !…
26 Mayıs 2015
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder