26 Mayıs 2015 Salı

Son Olacaksın

SON OLACAKSIN

Yıllar yılı; Bir eylül mevsiminde ;
Okullar açılmıştı, Bakıştı gözler !
Yıllarca; sevdik, Sevildik birlikte .
Özel idim, geçilmezdim, dilinde .

Varmadan, uğurladın bu günde .
Mutluluk, diliyorsun sevdiğim …
Yaz günü; “buz gibiyim” bilesin .
Hatıralar yumuşatıyor gönlümü .

Ne olur? Bilmiyorum! Yarınım !
Bekleyiş, soldurmasın yüzünü .
Kararım, artık sev meyeceğim !
Son olacaksın! Son! Sevdiğim !…

26 Mayıs 2015

İsmail YİĞİT                                                 ismailyigit6.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder