14 Mayıs 2016 Cumartesi
Toz Pembe
TOZ PEMBE
Sevdam’a söylüyorum !
Yanılırsam; “Dur” de …
Siyahta, yaratıldın .
Gerçeklerin, Beyazda ;
İşaretin Kırmızı …
Binbir tonda çiçeksin .
Bir yanın, Açık Yeşil ;
Ruhun, “Uçuk Mavide”
Bilirim! Renğini, desenini .
Aşkın; “Toz Pembe” Senin .
Varlık, yokluk arası ;
İnce çizgilerdensin !
Daha ne olacak ?
Gündüzde, hayal …
Gece, rüyalardasın .
Günbatımı, seherde ;
Canımda, kanımdasın !
Yüreğimde, sevda …
Okuduğumda; şiirsin !
Aklımda; “Şiir Defterim” .
14 Mayıs 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder