14 Mayıs 2016 Cumartesi

Toz Pembe


TOZ PEMBE

Sevdam’a söylüyorum !
Yanılırsam; “Dur” de …
Siyahta, yaratıldın .
Gerçeklerin, Beyazda ;
İşaretin Kırmızı …

Binbir tonda çiçeksin .
Bir yanın, Açık Yeşil ;
Ruhun, “Uçuk Mavide”
Bilirim! Renğini, desenini .
Aşkın; “Toz Pembe” Senin .

Varlık, yokluk arası ;
İnce çizgilerdensin !
Daha ne olacak ?
Gündüzde, hayal …
Gece, rüyalardasın .

Günbatımı, seherde ;
Canımda, kanımdasın !
Yüreğimde, sevda …
Okuduğumda; şiirsin !
Aklımda; “Şiir Defterim” .

14 Mayıs 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder