MAHKEME’ Yİ
KÜBRA’ YA
Baba’ya kahr
eden zalimler;
Aç gözlü,
şeytan nefisler…
Bilin! Şimdiden, nice haliniz!
Bilin! Şimdiden, nice haliniz!
Bir “savunma”
yazdım!
Mahkeme’yi
Kübra’ya…
“Hak” ayıran
“sözlerini” ittiniz!
İyilik,
taslar iken, düştünüz;
Böyle,
kendinizi ihbar ettiniz…
Bir “savunma”
yazdım!
Mahkeme’yi
Kübra’ya…
Güvenme!
Nankör insana!
Nefissizdir! Uyar, şeytana!
Akibeti, döner, gelir üstüne…
Nefissizdir! Uyar, şeytana!
Akibeti, döner, gelir üstüne…
Bir “savunma”
yazdım!
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Haksızlara!
Haksızlara...
Hakkımdan “hak” verdim!
Hakkımdan “hak” verdim!
“Hak” bilmez,
haksızlara…
Bir “savunma”
yazdım!
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Hak’ka;
havaledir, kemalim!
Kalmadı,
borcum, vebalim!
Sahibine
ödedim. “Helalim”
Bir
“savunma” yazdım!
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Önce,
kendinize, bir bakın!
Mazlumdan “hak” aranmaz!
Mazlumdan “hak” aranmaz!
Hukuk,
bilmez taşkınlar…
Bir
“savunma” yazdım!
Mahkeme’yi Kübra’ya…
Mahkeme’yi Kübra’ya…
İbret al! Adalet talkını;
Sizlerden “birlik” olmaz...
Helal etmem! Hakkımı…
Bir “savunma” yazdım!
Sizlerden “birlik” olmaz...
Helal etmem! Hakkımı…
Bir “savunma” yazdım!
Mahkeme’yi
Kübra’ya...
Ne mutlu,
vicdan ile varana!
Sözlerim, dinleyene, görene;
Dosya’ da “ibrettir” bilene…
Bir “savunma” yazdım!
Sözlerim, dinleyene, görene;
Dosya’ da “ibrettir” bilene…
Bir “savunma” yazdım!
Mahkeme’yi
Kübra’ya…
26 Şubat
2017
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder