31 Mayıs 2017 Çarşamba

Çat Kapı

ÇAT KAPI

Can !...
Kapıyı açar mısın ?
Merhaba! Ben geldim …
Sıkıldım, yalnızlıktan …
Senin olmaya geldim !
Dualarımla…Ben geldim …
Sevin diye, Sana geldim …
Senin olmaya geldim ...

Cananım; hoş geldin !...
Kapı açık; gel hadi …
Çok beklettin neredeydin ?
Üşümüş ellerin; gel hadi …
Sevdan ile yaşıyorum !
Sensizlikden yoruldum !
Bilirsin, Kalbim Senin …
Kollarıma hoş geldin …

29 Mayıs 2017
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder