24 Ağustos 2017 Perşembe

Canan'a Mektup

CANAN’A MEKTUP

Mutluluk, bütün değil ki ;
İstenenler, anında olmaz !
Mutlululuğun, kırıntılarını ;
Özümsedim de, yaşıyorum !

Yaban taşında, unutulmuş ,
Asırlarca, gülen resimlerle …
Yaşanılmış, mutluluklar gibi ;
Beklentim, hiç kayıp olmadı !

Çisenin, umut olduğu gibi ...
Aşktan, umutlarım  olmasa ,
Kururdum! Çorak ıssızlarda ;
Susuz, yalnız, ağaçlar gibi ...

Geleceğe güvermiş; nebatlar ;
Susuz olmaz! Sevgisiz olmaz !
Yarına, sevgiden; umutlarım ;
Gözdeki ışık, filizdeki sır gibi …

5 Ağustos 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder