28 Eylül 2017 Perşembe

Bekliyorum !...

BEKLİYORUM !...

Tenhada, bekliyorum gelmeni !…
Rüyamdasın; tuttum ellerinden :
Ara sıra, Bir buluşalım diyorum ;
Özlüyorum; vefasızlık etme, Sen !

“Yaşamdan, arta kalan zamanda :
Seher Yeli ğibi; ılgıt ılgıt uzaktan …
Konuşuyoruz, koklaşıyoruz işte …
Yudum yudum, tadıyoruz sevgiyi .” 

Zehra Sultan; içim kaynıyor Sana !
Umudu, yanmayı, sabrı öğrettin …
Vefalı Sevgilim; çileyi öğret Bana !
Sevilip, sevmeyi, kavuşmayı öğret …

“Kendimle, baş başayım geleceğe …
Gönül hoş; vakit, vaktinde değil …
Elbet Bir gün; kavuşmalı yürekler !
Sevgili Can; şimdi, bununla yetin !…”

27 Eylül 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder