BEKLİYORUM !...
Tenhada, bekliyorum gelmeni !…
Rüyamdasın; tuttum ellerinden :
Ara sıra, Bir buluşalım diyorum
;
Özlüyorum; vefasızlık etme, Sen
!
“Yaşamdan, arta kalan zamanda :
Seher Yeli
ğibi; ılgıt ılgıt uzaktan …
Konuşuyoruz,
koklaşıyoruz işte …
Yudum
yudum, tadıyoruz sevgiyi .”
Zehra Sultan; içim kaynıyor Sana !
Umudu, yanmayı,
sabrı öğrettin …
Vefalı
Sevgilim; çileyi öğret Bana !
Sevilip,
sevmeyi, kavuşmayı öğret …
Gönül hoş;
vakit, vaktinde değil …
Elbet Bir
gün; kavuşmalı yürekler !
Sevgili Can;
şimdi, bununla yetin !…”
27 Eylül 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder