İNECEK VAR !
Ahh ! kalbim ah ...
Bilmez miyim ?
Seni, neler "ağrıtıyor"
Ağrılara, alıştım da ...
Sen, durmadığından ,
Duygusalım Ben ...
Sevgi adamıyım ...
Acılarla birlikteyim ...
Geçmem... Sevğimden ...
Yüreğim ! Ağla, yine ağla !
Yorulduğun yere kadar …
Olmadı; Sağa çek, inecek var .
15 Eylül 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder