3 Ekim 2016 Pazartesi

İnecek Var !



İNECEK VAR !

Ahh ! kalbim ah ...
Bilmez miyim ?
Seni, neler "ağrıtıyor"

Ağrılara, alıştım da ...
Sen, durmadığından ,
Duygusalım Ben ...

Sevgi adamıyım ...
Acılarla birlikteyim ...
Geçmem... Sevğimden ...

Yüreğim ! Ağla, yine ağla !
Yorulduğun yere kadar … 
Olmadı; Sağa çek, inecek var .

15 Eylül 2016
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder