3 Ekim 2016 Pazartesi

Yalan mı?


YALAN MI ?

Yaşananlar gerçeğiyle ...
Seni seven, Bir yüreği ;
Biliyorsun, biliyorsun …
Seviyorsun. Yalan mı ?

Hevesim, içimde durur .
Güllerim, dalında kurur .
Ama şu da, Bir gerçek …
Korkuyorsun. Yalan mı ?

Sevmek, sevilmek güzel !
Baş duman, yürek ateş ,
Hiç "oyun olmaz" Seninle …
Vurup kaçtın. Yalan mı ?

Gönül ağlar, silmezsin . 
Ne kaçırdın, görmezsin .
Arayıp da, sormazsın … 
Vefasızsın! Yalan mı ?

03 Ekim 2016 
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder