30 Haziran 2017 Cuma

Bitiyorum...!

BİTİYORUM…!

Çağırsan; koşarım …
Darılsan aldırmam …!
Suskunluğun var ya …
Nefesimi kesiyor …
İçimi acıtıyor …
Bitiyorum …!

Derdi muhabbetim :
Sinemde,açan Gülüm ;
Göz yaşların, var ya  …
Kanımı donduruyor …
Çaresizlik sarıyor …
Bitiyorum …!

Gönlümün Sultanısın !
Geleceğe umudum …!
Mutluluk kaynağım …
Gülüşün var ya …
Gönlümü ısıtıyor …
Bitiyorum …!

Gönül Kuşum, Cananım ;
Gülücük siner sözüne …
Dilşeker, can parem …
Konuşman var ya …
Huzur veriyor …                                                                 Bitiyorum ...!

28 Haziran 2017
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder