BİTİYORUM…!
Çağırsan; koşarım …
Darılsan aldırmam …!
Suskunluğun var ya …
Nefesimi kesiyor …
İçimi acıtıyor …
Bitiyorum …!
Derdi muhabbetim :
Sinemde,açan Gülüm ;
Göz yaşların, var ya …
Kanımı
donduruyor …
Çaresizlik sarıyor …
Bitiyorum …!
Gönlümün Sultanısın !
Geleceğe umudum …!
Mutluluk kaynağım …
Gülüşün var ya …
Gönlümü
ısıtıyor …
Bitiyorum …!
Gönül Kuşum, Cananım ;
Gönül Kuşum, Cananım ;
Gülücük siner sözüne …
Dilşeker, can parem …
Konuşman var ya …
Huzur veriyor … Bitiyorum ...!
28 Haziran 2017
28 Haziran 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder