BEN SANA SUSUZUM !...
Sen, dinlemedin ya.!?
Çıldırdı…!
Sevdalarım…
Kalbim, Sana; yangın:
Ben, Sana; susuzum…!
“Kumrular muhabbeti”
Yüreğimde,
pare pare…
Sohbetini,
özledim, be…!
Ben, Sana; susuzum…!
Kafes, hapsindeyken;
Özgür
Kuş, kanadında:
Rüyamda,
uçuyorum…
Ben, Sana; susuzum…!
Şimşinmiş, çelik gibi;
Sineme,
saplanmışsın!
Temmuz’un
sıcağında…
Ben,
Sana; susuzum…!
Boğazda düğümlenen;
Bir
ekmek lokmasıyla…
Toprak,
susuzluğunda…
Ben,
Sana; susuzum…!
01 Temmuz 2017
İsmail YİĞİT "Şiir"
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder