28 Temmuz 2017 Cuma

Gelecek...

GELECEK...

Seviyorum, sevda bin akın!
Açan filizleri kurutma sakın!
Çiçek açıp, meyve verecek,  
Sevda ağacımızda, gelecek!

“Beni merak etme” demiştin;
Gitgide daha çok aklımdasın!
Mutlu değilsen eğer geleyim!
Uzak kalmasın neşeli günler…  

28 Temmuz 2017

İsmail YİĞİT 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder