GELECEK...
Seviyorum, sevda bin akın!
Açan filizleri kurutma sakın!
Çiçek açıp, meyve verecek,
Sevda ağacımızda, gelecek!
“Beni merak etme” demiştin;
Gitgide daha çok aklımdasın!
Mutlu değilsen eğer geleyim!
Uzak kalmasın neşeli günler…
28 Temmuz 2017
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder