20 Temmuz 2017 Perşembe

Hasret

HASRET

Hoyrat sevdam, duru güzelliğini ;
Derinden, hiç, okuyan oldu mu ?
Aşkını, gözlerine diyen oldu mu ?
Can, kadar naif, seven oldu mu ?

Aşk nedir? Diye soruyorsun ya …
Seven gönlün, kavuşma sancısı ;
Sevda ateşinin, için için yanması ;
Güzelim; aşk, karşılıksız sevgidir !
                                      
Aşk, özlem, şarkıdır, bekleyiştir !
Sırdır, ayrılıkdır, hasret, neşedir …
Ben ise, acılardan sevdim Sen’i .
Özlediğim, susadığım sevdamsın ! 

13 Temmuz 2017
İsmail YİĞİT 
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder