HASRET
Hoyrat sevdam, duru güzelliğini ;
Derinden, hiç, okuyan oldu mu ?
Aşkını, gözlerine diyen oldu mu ?
Can, kadar naif, seven oldu mu ?
Aşk nedir? Diye soruyorsun ya …
Seven gönlün, kavuşma sancısı ;
Sevda ateşinin, için için yanması ;
Güzelim; aşk, karşılıksız sevgidir !
Aşk, özlem, şarkıdır, bekleyiştir !
Sırdır, ayrılıkdır, hasret, neşedir …
Ben ise, acılardan sevdim Sen’i .
Özlediğim, susadığım sevdamsın !
13 Temmuz 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder