SESSİZLİK
Sakin, sessiz “Rüzğarım”
Sana, bıraktım Kendim’i .
Süzülen, kuş kanadında ,
Karıncalar yürüyüşünde ;
Sakin, sessizliğin var …
Sığ suların rahatlığında ,
Çimlere düşen kırağıda ,
Sırla, büyüyen
filizlerde …
Damarımda akan kanda ;
Sakin,
sessizliğin var …
Gözlerden akan
damlalar ,
Feryat
eden, dil kalbinde …
Bitmez,
Kelebek dansıyla ,
Dağılıp,
giden dumanda ;
Sakin, sessizliğin var ...
09
Temmuz 2017
İsmail
YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder