ÇIĞLIĞA UÇUYORUM
Bezdim! Suskunluğundan ;
Gidiyorum, ıssız yollardan ,
Koşup; çığlıklarla geçtim !
Geri, dönmem imkansız !
Artık; sessizlik tutamaz !
Şimdi; çığlığı seviyorum !
Dönmem! Sessiz sokağa ;
”Çığlıklar” varlığın sesleri …
Baş, kulakta; çığlıklarım !
“Çığlık çığlığa” uçuyorum !
“Suskun
suskun” kal Sen !
Sana, geri dönmeyaceğim !
15 Mayıs 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder