17 Mayıs 2018 Perşembe

Çığlığa Uçuyorum



ÇIĞLIĞA UÇUYORUM

Bezdim! Suskunluğundan ;
Gidiyorum, ıssız yollardan ,
Koşup; çığlıklarla geçtim !
Geri, dönmem imkansız !
Artık; sessizlik tutamaz !
Şimdi; çığlığı seviyorum !
Dönmem! Sessiz sokağa ;
”Çığlıklar” varlığın sesleri …
Baş, kulakta; çığlıklarım !
“Çığlık çığlığa” uçuyorum !
“Suskun suskun” kal Sen !
Sana, geri dönmeyaceğim !

15 Mayıs 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder