UYKUSUZ GECELER
Sessizliğin sevdiğim geceler!
Ayazın olmasa bir de ne var?
Yalnızlığa razıyım da çaresiz…
Yıldızların, yeterli hayalimde…
Gecelerim ”uykusuz” geceler…
Bir de, serinliğin esintilerde!
Yari, sevdiği olan, uyur mu?
Can,
ilk akşamdan geceden…
10 Mayıs 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder