18 Eylül 2019 Çarşamba

Eylül



       
EYLÜL

'Eylülde Gel' şarkısını söylerdi
Nurşen Hocam;
Önümdeki sıraya otururdu birde,
delirirdim!
Şimdi kulakları çınlasın! Anarak
dinliyorum!
Yaz Tatilini "Konfeti Sonbahar"
Hışırtısını...
Eylül, her şey güzel; muhabbet,
hoş seda;
Dülek kavun, peynir; dostlarla,
birlikteyim !
Deniz bir başka, serin yaylalar,
Bir başka !
Eylülde, tutulur insan ! Ölümsüz
derin aşka…
Sonbahar hüznü iner, imkansız
olursa aşka...
Aşk, mutluluk demek, Kavuşma
olmasa da...
Eylül buluşma zamanı; burukluk,
mutluluğun...
Çok özlermiş onlar! Eylülde, ayrı;
uzak kalmışlar...

03 Eylül 2019
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder