EYLÜL
'Eylülde Gel'
şarkısını söylerdi
Nurşen Hocam;
Önümdeki
sıraya otururdu birde,
delirirdim!
Şimdi
kulakları çınlasın! Anarak
dinliyorum!
Yaz Tatilini
"Konfeti Sonbahar"
Hışırtısını...
Eylül, her şey
güzel; muhabbet,
hoş seda;
Dülek kavun,
peynir; dostlarla,
birlikteyim
!
Deniz bir
başka, serin yaylalar,
Bir başka !
Eylülde,
tutulur insan ! Ölümsüz
derin aşka…
Sonbahar
hüznü iner, imkansız
olursa aşka...
Aşk,
mutluluk demek, Kavuşma
olmasa da...
Eylül
buluşma zamanı; burukluk,
mutluluğun...
Çok özlermiş
onlar! Eylülde, ayrı;
uzak
kalmışlar...
03 Eylül
2019
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder