SONSUZA SEVDİM
“Beni, Sevdin mi ?”
Kuşkuların mı var ;
Sana, sevgimden ?
Sonsuzca sevdim !
Diyorum ya, Sana ;
Yürekte mühürsün !
Sen
“bekle” dedin ;
Sebebsizce
neden ?
Yüreğimi
verdiysem ;
Delik
deşik etmeyin !
Muhabbet var iken ;
Kavğalar niye olsun ?
Anladığım,
istemiyor ;
“İpe
un seriyorsun” !
15 Mayıs 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder