3 Ocak 2018 Çarşamba

Aslı


ASLI
                             Mani
Aslı, diyormuş; dostlarım!
 “Ben, Can’ı çok sevdim”
“O da beni sevseydi!...”
“Mutlu olurduk belki!...”

Sızlıyor inan yüreğim! 
İlaç benim, demezsin!

Ne diyorsun be, Sen Aslı?
Benim sevgim daha fazla!
Tartalım desem gelmezsin; 
Teraziye bile, koymazsın!

Sızlıyor inan yüreğim! 
İlaç benim, demezsin!

13 Aralık 2017
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder