ASLI
Mani
Aslı,
diyormuş; dostlarım!
“Ben, Can’ı çok sevdim”
“O da beni
sevseydi!...”
“Mutlu
olurduk belki!...”
Sızlıyor
inan yüreğim!
İlaç benim,
demezsin!
Ne diyorsun
be, Sen Aslı?
Benim sevgim
daha fazla!
Tartalım
desem gelmezsin;
Teraziye bile,
koymazsın!
Sızlıyor inan yüreğim!
İlaç benim,
demezsin!
13 Aralık
2017
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder