CANPAREM
Yetmez mi, Sana sevgi ?
Sayıp sayıştır mışsın! İyi .
Ne olacak? Can parem ;
Kişiyi, beğenmezliğin !...
Benden, bu kaçışların …
Kılıcına, hiç gerek yok .
Zülüfün, çıkmış
kından .
Kuşku mu, duyarsın ?
Gören, ibret mi alsın ?
Gören, ibret mi alsın ?
Kalemindeki,
kandan …
Gezip
durup oralarda …
Uçmak için havalanma …
Yar, Kendini bırak Bana ;
Ayaklardan,
Kanatlara …
21 Eylül 2017
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder