SENSİZİM
Kıyının, engin sessizliğindeyim !
Serab vaktinde; Güneşle, Deniz …
Balıkların, sıçramaları bozuyor ;
Eşsiz parıltıları, ufkun çizgisini …
Akşam, dar vakitde; Sensizim !
Yalnızca, seyr ediyorum ufku ...
Bilmem… Sever misin? Kızıllığı ;
Güzelliğine, doymadığım kadın ...
Şimdi, Mehtabı seyr ediyorum !
Hayalinle geçiyor yorğunluğum …
Kalın çizgilerle, çizdiğim resmini ;
Doya doya; yaşamak istiyorum !...
15 Ocak 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder