3 Ocak 2018 Çarşamba

Beter

BETER

İnsan diyarları gezmeli!
Arada, dostları sormalı;
Yiğit sevdiğini bulmalı!
Yüreği, sevda dolmalı…

Sevdam: “ela gözlüm”
Canan burnuma tüter…

Ararım, dünden beter!
Başka şeye gerek yok!
Sevdiğini söyle yeter!
Gerisi yazdıysa, kader...

Sevdam: “ela gözlüm”
Canan burnuma tüter…

09 Aralık 2017
İsmail YİĞİT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder