BETER
İnsan
diyarları gezmeli!
Arada, dostları sormalı;
Yiğit sevdiğini bulmalı!
Yüreği, sevda dolmalı…
Sevdam: “ela gözlüm”
Canan burnuma tüter…
Ararım, dünden
beter!
Başka şeye
gerek yok!
Sevdiğini
söyle yeter!
Gerisi
yazdıysa, kader...
Sevdam: “ela gözlüm”
Canan burnuma tüter…
09 Aralık
2017
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder