SEVDA
HAYRANI OLDUĞUM YAR !
İYİ Kİ, VARSIN! YANIMDA !
İYİ Kİ, SENİ; SEVİYORUM !
AŞKA, SEVGİYE AÇIM BEN ;
BAŞ SEVDASIZ, OLUR MU ?
EMZİR MİYORSUN; BENİ !
BEBEK SÜTSÜZ, OLUR MU ?
16 Ocak 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder