GÜNEŞ NEYİN ?
Kitabım:
“Kerim” Benim !
Okumasam,
kul olmazdım !...
Yıldızını;
gör meseydim !
Sevdam
olmazdı Canım !
Aslı
sensin, Kerem Benim !...
Leyla
Sensin, Mecnun Benim !...
Çölde, umut
çiçekleri açtıran :
Gökte, Güneş;
Senin neyin ?
Şirin
Sensin, Ferhat Benim !...
Züleyha
Sen, Yusuf Benim !...
Defterim:
Canan Benim !...
Yazmasam,
Can olmazdım !...
02
Aralık 2017
İsmail
YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder