BEN
Kavga etmedim seninle ;
Hiç, küsmedim ki Sana ...
Ben, geldim; itekledin !
Hiç, terk etmedim Seni .
Bazen, sustum karşında !
Küskünsen gel barışalım …
Seni, hazır; bekliyorum !
Çünkü, seviyorum Seni !
Tenhalarda , sırlaşalım !
Yarim,
özlüyorum Can’ı !
Aşkım, bil istiyorum Seni !
03 Aralık 2017
İsmail YİĞİT "Şiir"
ismailyigit6.blogspot.com
Merhaba Bu harika Edebiyat blogu hoşuma gitti, Takip ediyorum heycanlı paylaşımlar var bir çok söz bu blogda mevcut.
YanıtlaSilEdebiyat bloglarını seviyorum iyi bloglar -
Şiirler Güzelsözler Blogu